top of page
  • lmrsh3

כתבו עלינו בעיתון



כתבו עלינו בעיתונות ובמדיה

"עמותת התיירות ארץ הגליל מאגדת כ-800 אתרי תיירות ממטולה, מהגליל העליון, ממבואות החרמון וממרום הגליל. אחד האתרים הנמצאים תחת מטריית העמותה הוא אירוח נוריאל – 10 צימרים אקולוגיים שנמצאים בשאר יישוב אשר בגליל העליון ומציעים חוויה מפנקת והרבה עניין למשפחות ולזוגות. בעלי הצימר, מרים וצביקה נוריאל, הם מיזמי רעיון הצימרים בישראל והם מארחים כבר 25 שנים את טיילי הגליל והגולן. מרים נוריאל, היא מדריכת טיולים מוסמכת וצביקה נוריאל הוא עובד אדמה גלילי.

לצימר נוריאל הגענו זוג הורים ושני ילדיהם הקטנים. השאיפות שלנו היו לנוח ולהירגע ושל הילדים להינות ולהשתובב. צימר נוריאל והאטרקציות של עמותת ארץ הגליל גרמו לכולנו לקבל את מבוקשנו. הצימר המשפחתי של נוריאל נמצא במתחם של יחידות משפחתיות המתאים לקבוצות הורים המעוניינים לצאת יחדיו לחופש והוא מוקף בכרי דשא שביניהם פזורים מתקני משחק לילדים, פינות מנוחה, עצי פרי ופינות למנגל. בזכות המיקום הבטוח של המישחקיה והדשא, הילדים יכלו להשתובב בחוץ ואנחנו לא היינו צריכים לדאוג ולעמוד על המשמר. ברחבי הדשא מסודרות פינות שבהם ניתן לשחק במשחקי כדור שונים כגון כדורגל, כדורסל, כדורעף ופינג -פונג.

הצימרים של נוריאל בנויים במתכונת של סלון וחדר שינה. הצימרים כוללים טלוויזיה, מיזוג אוויר, מערכת סטריאו, מטבחון מאובזר ואף אמבטיית ג'קוזי זוגית על מנת לספק להורים קצת זמן איכות זוגי כשהילדים הולכים לישון. המעוניינים יכולים לקבל בתוספת תשלום ארוחת בוקר תוצרת בית ומעשה ידיה של מרים המגיעה עד לחדר. הארוחה כוללת ריבות עבודת יד ובטעמים מיוחדים כגון ורדים, אגס או פסיפלורה, גבינות תוצרת בית, ביצים לפי בקשה, פנקייקים, סלטים ומאפים טריים כמו גם יחס אישי ומפנק.

ילדי העירוניים זכו לטעימה מחיי הכפר באמצעות האכלת תרנגולים – חוויה שאינה מזדמנת להם מדי יום. ביתי הקטנה נהנתה מהשתכשכות בבריכת הפעוטות הנמצאת במקום, וגם את בני לא קיפחנו והוא זכה לטבילה מרעננת בבריכת הגושרים, שהכניסה אליה ללא תשלום למתארחי הצימר. ביקרנו גם בגן פסלים, שבו הפסלים עשויים מחומרים ממוחזרים והם פרי יצירתו של אמן מקומי."

http://www.gan4u.co.il/page/532/

חוויות_לכל_המשפחה_בארץ_הגליל

לכתבה המלאה

לחץ כאן להזמנות צימרים, ארוחת בוקר או הזמנת סדנאות



3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page